Dřevěná okna pro novou výstavbu i obnovu starších bytů - Nový prodejní program firmy DIPRO s.r.o.
Po létech, kdy se zdálo, že plastová okna zcela opanují český trh cenově dostupných oken, je zřejmé, že zájem zákazníků se postupně vrací k tradičnímu materiálu - dřevu. Kromě zklamání z částečně nenaplněných výhod plastů (např. proklamovaná stoprocentní tvarová, povrchová a barevná stálost) je tomu hlavně proto, že dřevěná okna jsou při vhodném provedení nejen estetičtější, ale do obytných budov z hygienických důvodů i vhodnější než plastová okna. Nové způsoby konstrukce a technologie výroby dřevěných oken pak vytvářejí alternativy výrobků, které dokáží uspokojit potřeby všech druhů zákazníků, od nejnáročnějších požadavků z hlediska estetičnosti, funkce a tepelné izolace, až po ty nejskromnější představy méně majetných. Důkazem této skutečnosti je i nový prodejní program firmy DIPRO s.r.o.
Vzhledem k tomu, že poslední léta znamenala zvýšený zájem zákazníků o dřevěná okna obecně, provedla firma zásadní přehodnocení své prodejní politiky s cílem zabezpečení komplexního prodejního programu pro své náročné i méně náročné zákazníky.
Z těchto důvodů dochází v průběhu roku 2001 k zabezpečení výhradních dodávek pro firmu DIPRO s.r.o. od dalších důležitých výrobců (prozatím na českém a slovenském trhu) jako jsou např. Jihomoravské dřevařské závody a.s. ve Znojmě, SEOB WOOD CZ s.r.o. ve Vlkoši aj.
Díky těmto změnám stojí zákazník firmy DIPRO před jedinou otázkou: »Dřevěné okno - ano či ne?« Pokud zní odpověď ano, pak mu firma může nabídnout tyto možnosti ze svého prodejního programu:
• typizovanou řadu tradičních zdvojených dřevěných oken v široké škále povrchové úpravy, která vytváří nabídku zejména pro méně majetné zákazníky;
• typizovanou řadu původní konstrukce Dipro, která se svými estetickými parametry blíží populárním oknům typů Euro;
• zlepšené zasklení obou výše uvedených typů, které snižuje koeficient prostupu tepla až na hodnotu k =1,8 W/(m2·K), což je hodnota, která je u Euro oken dosahována speciálními úpravami izolačního dvojskla;
• atypické formy obou výše uvedených typů, a to z hlediska rozměrů, tvarů, zasklení, povrchové úpravy, použitého kování, doplňků, atd., vše dle přání zákazníků;
• jednoduchá okna typu Euro s izolačním dvojsklem, opět ve všech možnostech tvarů, zasklení, povrchové úpravy, kování a doplňků; • pevné skleněné stěny s jednoduchým zasklením i izolačním dvojsklem;
• klasická dvojitá (špaletová) okna včetně replik původních provedení a tvarů oken při rekonstrukcích budov.
• …prostě veškerá známá okna, která jsou vyrobena ze dřeva…
Z této široké nabídky možností bychom rádi zdůraznili jednu oblast zájmu, které v současné době věnuje firma DIPRO mimořádnou pozornost, a tou je renovace existujícího bytové fondu, zejména (avšak nikoliv pouze) panelových domů. DIPRO tak reaguje na »Program podpory oprav bytových domů postavených panelovou technologií«, který předložilo Ministerstvo pro místní rozvoj a jehož poskytovatelem podpory je zároveň Českomoravská záruční a rozvojová banka, a.s. Společenská potřeba urychlené realizace tohoto úkolu s sebou nese nejen obrovské možnosti, ale i nutnost speciálního zaměření a uzpůsobení obchodní politiky firmy požadavkům této potřeby. Firma DIPRO odpovídá na tuto výzvu následovně:
• zařazením speciální rozměrové řady »panelákových oken« do typizované (tj. levnější) výroby;
• možností dodávky jakéhokoliv dřevěného okna dle přání zákazníka;
• bezplatnou poradenskou službou svých obchodních zástupců při řešení otázek spojených s renovací či výměnou oken v existující bytové zástavbě;
• komplexními službami od zaměření, přes výrobu a dodávku až po montáž oken.
Výše uvedená tvrzení lze podložit řadou referenčních staveb, od Krajského soudu v Brně až po rekonstrukce panelových domů probíhajících v současnosti.
Protože veškerý sortiment výrobků společnosti DIPRO s.r.o. a s ním související služby bylo v tomto textu možno pouze nastínit, nikoliv však vyčerpávajícím způsobem popsat, zástupci firmy rádi uvítají každého zájemce o bližší informace v době konání IBF Brno 2001 ve své expozici v hale B-I, číslo stánku 109. Mimo konání veletrhu doporučujeme kontakt na telefonním čísle uvedeném v záhlaví tohoto článku nebo v inzerátu firmy DIPRO, uveřejněném v tomto čísle časopisu.