Do nové sezóny v novém kabátě
Za více než deset let si zákazníci v ČR zvykli na produkty z řady Knauf – PSS v zavedených obalech. Od letošního jara však dochází ke změně. Téměř tři desítky výrobků této řady budou dodávány v obalech zcela odlišných a navíc i s novým označením, s označením jednotným po celé Evropě.
Krátce o firmě KNAUF Praha s.r.o.
Společnost Knauf Praha působí na českém trhu v oblasti výroby a prodeje sádrokartonových stavebních systémů a materiá- lů od roku 1992 a dlouhodobě patří k největším producentům a prodejcům. Má mimořádně bohatý výrobní program – od sádrokartonových stavebních desek, nosných profilů, suchých maltových směsí, zdících malt a štuků, přes betony, spárovací hmoty a lepidla až po systém sanačních malt a omítek. V rámci koncernu vychází z dlouhodobých zkušeností a potřeb zákazníka, neboť svůj široký výrobní program doplňuje odborným poradenstvím, má zajištěný dokonalý servis a odborné zaškolení pro realizační firmy.
Jaké konkrétní výhody nového systému obalů a značení výrobků firmy KNAUF můžeme očekávat?
Tyto výhody lze stručně shrnout do osmi
základních bodů.
1. Jednotný vzhled vycházející z jasného nového
designu
2. Jednoduchá zařaditelnost produktů do
skupin a systémů
3. Větší přehlednost
4. Jasná identifikace výrobku (název, datum
výroby, EAN)
5. Popis v souladu s platnými předpisy (bezpečnostní
značení)
6. Univerzálnost popisu pro evropský trh -
vícejazyčné provedení
7. Popis orientovaný na zpracovatele (použití,
zpracování, vydatnost, skladování atd.)
8. Obsah balení zůstává nezměněn (hmotnost
je zachována).
Podrobné informace o novém systému obalů a označení výrobků z řady Knauf – PSS najdete samozřejmě u všech prodejců Knauf i na webových stránkách společnosti www.knauf.cz
Zavádění nových obalů doprovází tematicky navazující soutěž pro zákazníky »Knauf v nových barvách aneb Do nové (stavební) sezóny v novém kabátě«. Přihlášky do soutěže – korespondenční lístky - jsou distribuovány zákazníkům poštou a jsou k dispozici rovněž na prodejních místech Knauf.