Kreativní nápady od Keramika Soukup
Počátkem listopadu se konala v novém showroomu společnosti Keramika Soukup v Praze 5-Stodůlkách tisková konference, na které firma představila nejen nové koupelnové trendy pro rok 2012, ale společně se svým dlouholetým obchodním partnerem, firmou Henkel, také nové školicí středisko Ceresit.
V nové vzorkovně ve Stodůlkách o rozloze 900 m2 je přehledně uspořádán široký sortiment nabízeného zboží. Součástí nového areálu je i hala se skladovací plochou více než 1 500 m2, která umožňuje většinu sortimentu expedovat ve velmi krátkých dodacích lhůtách.
Kompletní odborné služby
Hlavním záměrem je dát zákazníkovi dostatek času a kvalifikovaných informací pro splnění jeho představ a požadavků. To vše navíc dostává v příjemném a klidném prostředí. Kvalitní zázemí umožňuje nabídnout kompletní servis včetně poradenství a možnosti vytvoření grafických vizualizací prostřednictvím počítačových modelů. Tým, který tyto služby nabízí, tvoří dlouholetí zaměstnanci firmy, čímž je zároveň zajištěna vysoká kvalita služeb.
Široké spektrum zákazníků
V nové vzorkovně jsou předváděny exkluzivní materiály představující nejnovější designové a architektonické trendy. Předváděné realizace si kladou za cíl uspokojit i ty nejvyšší nároky při tvorbě interiérů i exteriérů náročných spotřebitelů. Firma už deset let vyrábí obklady a dlažby vlastních designů v Itálii, Španělsku a Německu na pronajatých linkách. Dnes tvoří kolem 30 % obratu.
V oddělené sekci vzorkovny je věnován prostor materiálům za přijatelné ceny při zachování vysoké kvality. Tato část vzorkovny přináší některá unikátní řešení. Je zde názorně ukázáno, jak je možné, aniž by zákazník musel sahat hluboko do kapsy, výrazně zvýšit kvalitu životního prostoru. Osloven by tak měl být především obyvatel běžného „panelového domu” s koupelnou do 5 m2. K tomuto účelu slouží vystavená bytová jádra odpovídající velikostem běžných panelových domů.
Důstojná prezentace
Společnost Keramika Soukup je přímým odběratelem keramických obkladů a dlažeb od zahraničních výrobců MARAZZI, CAESAR, SALONI, MARCA CORONA, ABK, IMOKER, APAVISA, APARICI, VIDEPUR, PERONDA, STRÖHER, EXAGRES, GRESAN, NAVARTI, OSMOSE, CASALGRANDE PADANA, STEULER. Z českých výrobců firma spolupracuje se značkou RAKO, kterou zastupuje společnost LASSELSBERGER. Nově otevřená vzorkovna představuje důstojný prostor pro prezentování těchto výrobců.
Moderní trendy v koupelnách
Posledním trendem v nových nebo rekonstruovaných koupelnách je minimalismus, dále jsou to originální prvky od renomovaných designerů, kreativní náměty dlaždic nebo přírodní materiály. Minimalismus přinesl do koupelnového nábytku rovné a jednoduché tvary s důrazem na funkčnost a účelnost. Velmi efektní je postavení jednotlivých kusů nábytku jako vymezení prostoru, tedy nastavení určitých zón v koupelně.
Velice populární je dřevo ve všech jeho podobách. Dále samozřejmě sklo keramická nebo kamenná dlažba, popřípadě využití přírodních kamenů (žula, rula, pískovec apod.). Do koupelen se také navrací tzv. luxfery a to v různých velikostech a pestrou škálou barev.
Školicí středisko Ceresit
Keramika Soukup nechce „jen” nabízet koupelny, ale chce poskytovat relevantní informace pro pracovní postupy. Zde využila nabídky od společnosti Henkel a společně se značkou Ceresit vytvořila školící centrum. Školicí středisko Ceresit bylo otevřeno s ambicí stát se kompetenčním centrem pro odbornou i laickou veřejnost nejen pro region Prahy a středních Čech.
Zákazníci tady získají kompletní informace o produktové nabídce stavební chemie Ceresit, kterou charakterizují ucelená systémová řešení pro oblasti lepení, spárování a utěsňování obkladů a dlažby, vyrovnávání a sanace podlah, opravy a sanace betonů, izolace a utěsňování. Součástí nabídky jsou i certifikované fasádní a zateplovací systémy Ceretherm a další produkty stavební chemie. Značka je jedničkou na českém trhu v segmentu lepení a spárování obkladů a dlažby a je lídrem v inovacích. Za zmínku stojí například bezprašné technologie cementových směsí, které umožnují provádění obkladačských prací s udržením maximální čistoty či systém pro ochranu spár v sanitárních oblastech Ceresit MicroProtect.
V kompetenčním centru se pořádají semináře, v jejichž teoretické i praktické části mohou účastníci získat znalosti i praktické dovednosti s prací s jednotlivými výrobky Ceresit.
Spolupráce obou firem se datuje od roku 1997 a byla navázána brzy po otevření první prodejny obkladů a dlažeb, kterou Jiří Soukup st. otevřel v Plzni. Dlouholeté vzájemné partnerství charakterizuje úzká a oboustranně výhodná spolupráce a podpora obchodních aktivit společnosti Keramika Soukup.