Neobyčejná lehkost smaltovaných umyvadel Miena
Přední německý výrobce Kaldewei potvrdil svou roli zdroje neobvyklých impulzů v branži. U nových umyvadlových mís Miena ze znamenité smaltované oceli se pouští cestami nových technologií a prezentuje jedinečné designové pojetí s obzvláště jemnou estetikou pro moderní ztvárnění koupelny. V jednostěnných umyvadlech, navržených německou designérkou Anke Salomon, se snoubí nejvyšší nároky na puristický design s jedinečným, téměř až filigránským pojetím.
Umyvadla Miena můžeme přirovnat ke skutečným designovým ikonám, které se velkolepě vypořádají s nejvyššími nároky na estetiku a individualitu. Měkké obrysy dodávají umyvadlům Miena neobyčejnou lehkost a výjimečné vlastnosti smaltované oceli umocňují dojem ryzí čistoty. Umyvadlové mísy lze umístit zcela volně na umyvadlové desce a není třeba se podřizovat rozměrům koupelnového nábytku. Smaltované kryty odtoku, charakteristické pro mnoho produktových řad Kaldewei, umožňují vytvořit nepřeberné množství kombinací umyvadel Miena s koupacími vanami a smaltovanými extra plochými sprchovými vaničkami z portfolia Kaldewei ve smyslu „dokonalé shody“.
Pokud jde o barevné pojetí, nabízí Kaldewei pestrou škálu barev, která přináší další možnosti ztvárnění a individualizace koupelen. Všechna umyvadla Kaldewei jsou dostupná také v matných odstínech kolekce Coordinated Colours, díky které harmonicky ladí nejen se smaltovanými sprchovými vaničkami a vanami od Kaldewei, ale také s nábytkem, či barvou dlaždic nebo podlahy.
Výjimečná kombinace vizuálu a materiálu
Designérka Anke Salomon vypráví o „designstory“ umyvadel Miena: „Umyvadlové mísy jsou velmi vizuální, protože doslova trůní na nábytku. Z tohoto důvodu je zásadní, aby měly určitý zvláštní, emocionální náboj Zároveň by neměly být polarizující, aby je bylo možné dobře kombinovat s ostatními výrobky v koupelně a aby ponechávaly kreativní prostor pro nejrůznější architektonická pojetí koupelny. Na umyvadlových mísách Miena je zvláštní kontrast jejich „těžké“ a „filigránské“ podstaty. Tento kontrast je tak silný, že bylo důležité vzdát se formálního designu, aby mohl vzniknout harmonický a láskyplný výrobek. Design vychází z čistých, nadčasových geometrických tvarů, které se však přirozeným plynutím a s lehk ostí z přísné g eometrie odpoutávají. Klidné a př esto výjimečné.“