VELUX nově s programem servisních služeb
V průběhu pěti dní letošního Mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH 2001 byly vystavovány produkty českých i zahraničních výrobců. Mnozí nabídli návštěvníkům i žhavé novinky. Již tradičně se zde uvedla i společnost VELUX. Střešní okna a doplňky VELUX si mohli návštěvníci nejenom prohlédnout, ale i prakticky na místě vyzkoušet. Jako novinku letos VELUX předvedl široké spektrum nabízených servisních služeb.
Rozhodnutí zakoupit střešní okna znamená pro uživatele investici na několik desítek let. Aby sloužila po celou tuto dobu dobře, stejně jako ostatní výrobky dlouhodobé spotřeby, potřebují i střešní okna odpovídající péči. Firma VELUX, vědoma si svého vůdčího postavení na trhu, poskytuje zákazníkům pestré servisní služby, které řeší odbornou údržbu oken a případně i zlepší jejich užitné vlastnosti.
Servisní služby má firma VELUX rozděleny do pěti základních oblastí.
1) Školicí programy
Systém střešních oken VELUX je velice jednoduchý na montáž, kterou lze snadno provést i zevnitř půdního prostoru. Vzhledem k životnosti okna je ovšem nutné, aby bylo namontováno správně. V rámci zajištění kvalitní montáže připravila firma VELUX pro montážníky stavebních firem širokou nabídku školících programů. V případě montáže většího počtu oken lze na požádání zdarma provést i ukázkovou montáž přímo na stavbě.
2) Servisní služby
Kromě standardního záručního a pozáručního servisu zajišťují servisní služby VELUX po celé České republice vše potřebné k bezchybnému ovládání a funkčnosti střešních oken po celou dobu jejich životnosti. Určitě stojí za to zvážit několik způsobů, kterými lze užitné vlastnosti stávajících oken zvýšit.
V prvé řadě se jedná o základní údržbu, v jejímž rámci servisní technik kontroluje funkčnost oken, závěsy, vymění těsnění, kontroluje těsnění ventilační klapky, vyčistí lemování, utáhne montážní šrouby. Dokladem o provedené údržbě okna je pak servisní štítek, který je technikem umístěn na křídlo okna. Snadno lze vylepšit i technické parametry oken. V nabídce jsou izolační dvojskla zlepšující tepelné, zvukové i bezpečnostní parametry střešních oken. Navíc je možná montáž dodatečného těsnění, zámků apod. Pro ovládání výše umístěných oken nebo jen pro pohodlí se může investor rozhodnout i pro montáž elektronického ovládání. Společnost VELUX vyniká nejenom ve vývoji střešních oken, nabízí i mnoho doplňků, které jsou ke všem typům oken plně přizpůsobeny. Jde o dekorativní a zastiňovací doplňky, jako jsou markýzy, žaluzie, rolety, předokenní rolety, jejichž montáž je velice jednoduchá a rychlá. Servisní oddělení se stará i o dodávky náhradních dílů poštou přímo k zákazníkovi.
3) Podpora prodejců
Servisní oddělení firmy VELUX se stará i o technickou podporu prodejců střešních oken, která spočívá mimo jiné i ve výstavbě a údržbě předváděcích stojanů na prodejních místech, podpoře prodeje a zajištění výstavních expozic na regionálních výstavách.
4) Konzultace s architekty
Střešní okna VELUX lze v současné architektuře použít téměř u jakéhokoli typu stavby. Technické konzultace s architekty slouží převážně k objasnění použití výrobků zvláště v případech netradičního řešení střešní konstrukce nebo pláště. Firma VELUX podává pomocnou ruku nejenom ve stadiu projektové přípravy, nýbrž i přímo v průběhu realizace stavby.
5) Kontrola montáže
Montáž střešních oken nemusí být vždy dokonalá, chyby se mohou projevit až při užívání oken. V těchto případech může firma VELUX vstoupit do jednání mezi stavební firmou a zákazníkem, přičemž nabídne stavební firmě asistenci u opravy. Vzniklým nepříjemným situacím se předchází nejčastěji způsobem, kdy je servisní technik k dispozici zákazníkovi již při kolaudaci a může tak velice snadno zkontrolovat kvalitu montáže střešních oken.
Servisní služby jsou další, novou součástí široké nabídky sortimentu firmy VELUX, zcela jistě se v brzké době stanou pro zákazníky samozřejmostí s kvalitou odpovídající ostatním výrobkům VELUX.
Nejen pro zkvalitnění servisních služeb zákazníkům staví firma VELUX ČR, s.r.o. nový administrativní komplex v Brně. Skládá se ze čtyř budov halového typu s velkým objemem vnitřního prostoru a s nezávisle vloženými podlažími. Komplex by měl poskytnout co nejlepší pracovní prostředí zaměstnancům i návštěvníkům. Zároveň tu bude vymezen prostor pro kvalitní zajištění některých oblastí servisních služeb.