Zjednodušte si život s balíčkem služeb Festool
„Nabídkou služeb SERVICE all-inclusive stavíme další milník,“ říká David Třísko, „a děláme vše pro to, abychom vás – naše zákazníky i nadále přesvědčili, že s firmou Festool nejen bezpečně investujete, ale také dlouhodobě a opakovaně profitujete. Díky perfektně promyšlenému nářadí a se službami, které se důsledně orientují na požadavky každodenní práce, se snažíme, abychom vám usnadnili život. Víme, že musíte v co největší míře zabránit pracovním výpadkům, zbytečné námaze a nákladům navíc, a proto vám nabízíme SERVICE all-inclusive. Váš úspěch má pro nás velký význam.“
Balíček služeb SERVICE all-inclusive od firmy Festool
Společnost Festool se začala orientovat na zákaznický servis již v roce 1999, kdy jako první v oboru nabídla záruku 1 rok navíc. Další inovace ve sféře služeb následovaly hned poté a dnes je Festool se službou „SERVICE all-inclusive” doslova rekordmanem v oboru. Jak balíček SERVICE all-inclusive funguje? Pokud do 30 dnů od nákupu zaregistrujete své nářadí Festool na webových stránkách www.festool.cz, získáte automaticky veškeré výhody balíčku služeb. Nemusíte si již dělat žádné další starosti o své nářadí. Nicméně Vám pro ucelený přehled doporučujeme založit si účet na myFestool.
Jaké výhody získáte v rámci balíčku služeb SERVICE all-inclusive?
1. Opravy a opotřebované díly zdarma
Bezplatná oprava je prodloužena z 24 na 36 měsíců. Když se něco porouchá, ZDARMA to opravíme. Včetně pracovního času, náhradních a také opotřebovaných dílů.
2. Nové nářadí při krádeži
Jak už název říká, jedná se o ochranu proti krádeži – po celých 36 měsíců. Je to jednodušší než pojištění: při krádeži – dokonce i na staveništi nebo z automobilu – obdržíte při spoluúčasti 2 500 Kč zcela nové náhradní nářadí.
3. Nákup bez rizika
Garantujeme Vám záruku spokojenosti! Není zakoupené nářadí přesně to, které jste si představovali? Jednoduše ho do 15 dní od zakoupení přinesete zpět prodejci a obdržíte kupní cenu zpátky.
4. Náhradní díl nebo bezplatné náhradní nářadí
Garantujeme Vám záruku náhradních dílů po dobu 10 let. Minimálně tak dlouho máme všechny náhradní díly pro vaše nářadí na skladě. A pokud by tomu tak výjimečně nebylo, dostanete jako náhradu ZDARMA nové nářadí. A proti určitě nebudete.
ON-LINE: Nový způsob objednání opravy
Tohle je úplná novinka! Nemusíte už vůbec s opravou nářadí Festool jezdit do servisu a ztrácet svůj čas. Řešení je jednoduché: stačí ve svém účtu na myFestool vyplnit objednávku opravy a my vše rychle zařídíme. Přepravní služba u Vás nářadí na přání vyzvedne – a také ho dopraví zpět. Nářadí v záruce nebo registrované v SERVICE all-inclusive mají dopravné ZDARMA. Získáte také přímý kontakt k našemu firemnímu servisu a můžete sledovat stav opravy zasíláním informačních zpráv e-mailem nebo SMS.
Co je myFestool?
MyFestool je zákaznický portál, do kterého se přihlásíte pomocí vašeho počítače či přímo z mobilního telefonu. Portál je umístěn na firemních stránkách www.festool.cz. S myFestool máte po jednorázovém a bezplatném přihlášení k dispozici celý online systém, ve kterém můžete ihned sledovat všechny důležité informace o svých strojích, např. termín ukončení prodloužené záruky. Přes myFestool můžete objednávat již zmíněné opravy online.