Značka Ytong je Nejdůvěryhodnější značkou stavebního materiálu roku 2020

Anketa Nejdůvěryhodnější značka má za cíl objektivně zmapovat vnímání značek u zákazníků a poskytnout firmám zpětnou vazbu o jejich vztahu se spotřebiteli. Pro nakupující jsou pak výsledky určitým ukazatelem, jak se mohou na současném trhu orientovat. V nezávislé anketě celkem 4000 spotřebitelů hodnotilo 700 značek v 76 kategoriích. Mezi stavebními materiály nejvíce respondentů uvedlo jako nejdůvěryhodnější značku Ytong, stejně jako tomu bylo v minulém roce. V povědomí zákazníků se tak těší stejné důvěře jako mnoho tradičních českých stálic, mezi něž patří Škoda, Kofola či Pilsner Urquell.

Důvěryhodnost je pro firmy významnou hodnotou, které se dá dosáhnout pouze dlouhodobým a vytrvalým působením na trhu. Zákazníci se nerozhodují pouze podle aktuální kampaně a reklamy, do jejich hodnocení pověsti značky se promítá vlastní či zprostředkovaná zkušenost. Mají povědomí o tom, jak firma dlouhodobě jedná i o kvalitě jejích produktů. Proto má tato anketa pro firmy takřka všech odvětví velký význam a meziročně narůstá počet zapojených značek. Zvláště u stavebního materiálu, který se stává součástí významné životní investice, je důvěra v kvalitu zásadní. Stavba rodinného domu je u nás totiž stále považována za záležitost s trvalou hodnotou pro další generace. Do preferencí zákazníků se podle výsledků ankety promítá důvěra v prémiový materiál, který splňuje představy o kvalitní výstavbě s výhledem zachovat si svou hodnotu také v budoucnu.

 

Jsme upřímně rádi, že jsme své vítězství obhájili právě letos. Situace na stavebním trhu, ovlivněná pandemií Covid 19, nebyla a stále není vůbec jednoduchá. Za úspěchem naší značky vidím mimo jiné i naši schopnost adaptovat se na nové podmínky trhu. Zákazníkům jsme okamžitě po vyhlášení opatření začali poskytovat maximální podporu online, nadále s nimi konzultovali jejich projekty a byli k dispozici s odborným technickým poradenstvím. Myslím, že za naší důvěryhodností stojí právě reálná zkušenost řady spokojených stavebníků z celé republiky, kteří nám pomohli rozšířit povědomí o tom, že prémiová kvalita našeho materiálu a služeb je vyzkoušená a ověřená, “ uvádí k vítězství Luděk Suchomel, vedoucí marketingu společnosti Xella CZ, která Ytong vyrábí.

Autor: tisková zpráva
Foto: archiv společnosti Xella