Unikátní balíček značky Viessmann
Zvykli jsme si na to, že služby výrobců topné techniky často končí nákupem produktu jejich značky. Neustálý vývoj trhu ale ukazuje, že zákazníci v dnešní době chtějí za prostředky vložené do nákupu více, než jen funkční kotel či tepelné čerpadlo.
Proto značka Viessmann, leader na trhu kondenzačních kotlů a tepelných čerpadel, rozšiřuje své služby a nabízí svým zákazníkům unikátní balíček výhod „Vše v jednom”. Jedná se o rozšířenou, pětiletou záruku na kondenzační kotle Vitodens, Vitocrossal a tepelná čerpadla Vitocal do 35 kW. Tato služba je součástí nabídky již od 1. března 2012.
Více než záruka
Hlavním tahákem tohoto atraktivního balíčku je prodloužená, pětiletá komplexní záruka. Nejen ta ho ale dělá skutečně výjimečným. Nabízí mnohem víc. Jeho největší výhodou je zajištění všech podstatných služeb pro provoz kotlů a tepelných čerpadel Viessmann. Jednoduše řečeno, proč platit náklady na kontroly, údržbu, servis nebo případné havárie vždy zvlášť a za mnohem více peněz, když si je mohou zákazníci a majitelé kotlů a čerpadel Viessmann zajistit jediným ročním paušálem?
Získají tak na první pohled mnohem lepší a komplexnější péči. Součástí balíčku jsou totiž i takové služby, jako připomenutí a bezplatné provedení pravidelného ročního servisu, rychlé odstranění záručních závad, vyčištění kotle nebo tepelného čerpadla, hotline služba pro asistenci v případě havárie v topné sezoně, ale také telefonická kontrola spokojenosti s provedením ročního servisu. Veškerá péče o kotel nebo tepelné čerpadlo je prakticky zajištěna.
Jak pořídit? Jednoduše!
Pro pořízení prodloužené komplexní záruky a s ní souvisejících výhod není vůbec složité. Zákazníci si všechny zmiňované služby mohou zajistit prakticky ihned po zakoupení produktu. Stačí, když do tří měsíců od nákupu vyplní a podepíší servisní smlouvu, která je přiložená u záručního listu. Po vyplnění všech detailů včetně výrobního čísla zařízení a servisního technika, který ho uváděl do provozu, je nutné zaslat servisní smlouvu na adresu značky Viessmann, spol. s r.o., Chrášťany 189, 252 19 Rudná.
Ihned po obdržení servisní smlouvy se zařadí do systému a potvrzený originál se posílá zpět zákazníkovi. Podle data zakoupení zařízení se zákazníkovi vystaví faktura s paušálem uvedeným v servisní smlouvě.
U zařízení uvedeném do provozu od 1. ledna do 30. června bude paušál splatný k 31. lednu aktuálního roku, nejpozději však k 31. lednu následujícímu po uvedení zařízení do provozu. U zařízení uvedeném do provozu od 1. července do 31. prosince bude paušál splatný k 30. dubnu aktuálního roku. Výše ročního paušálu je závislá na typu nakoupeného zařízení, cena je ale nastavena tak, aby zákazníci získali za přiměřený poplatek komfort a jistotu, že o jejich zařízení bude dobře postaráno.
Všem případným zájemcům, zákazníkům a partnerům jsme připraveni poskytnou kompletní informační servis. V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte značku Viessmann v kterýkoliv pracovní den – pondělí až čtvrtek v době od 08.00 do 17.00 hod. a v pátek od 08.00 do 14.30 hod. na telefonním čísle 257 090 900. Bližší informace najdete na www.viessmann.cz.